Smyčka se uzavírá, Srpen 2011 
Propojování tratě aneb Všichni pořád jenom sedí <=Zpět na seznam=> 17. 10. 2011 Třetí kolej

Během 9.-10., 15. a 22. srpna byla hlavní trať prodloužena o dalších 140m, a konečně došlo i na napojení smyčky v Jižním lomu. Celou akci nám poněkud zpestřilo počasí, které bylo jinak průměrné: tedy buď 14°C a hustý déšť, a nebo jasno a 32°C ve stínu.
Album pro Vás připravil Martin Rada

Přepnout do režimu velkých obrázků



Zaštěrkované těleso


Na obou koncích trati je vše připraveno ke stavbě


Stavba však probíhala jen z jedné strany, což kromě mnoha praktických důvodů značně eliminovalo nebezpečí vzniku nechtěné dvoukolejky:-)








Pokládka za současného trasování oblouku


15.8. nastalo období dešťů


Předvrtávání obzvláště slizkých pražců


Poprvé jsme byli nuceni přikročit k technologii přenosného zastřešení stavby


Pohled typický spíše pro Muráňskou planinu


Nicméně zima a déšť podstatně zvýšily naše pracovní tempo


Chvilkami nám ani přístřešek nestačil


Stavba konečně vystoupila z lesíku...


...což mělo za následek příchod tlakové výše.


Ze sluníčka a 120m dlouhém oblouku se nám už začínala točit hlava


Poněkud "modelářský" pohled


Nejzápadněji položené místo trati


Konec se blíží, oblouk se podařilo zdárně nasměrovat do stávající koleje


Malý Promontory Point, a v tomto případě jen jedna, řekněme Western Sv.Jan Railroad...
Poslední hřeb byl ze železa jako všechny ostatní (lépe nepočítat), no a následovat bude podbíjení.

 Smyčka se uzavírá, Srpen 2011 
Propojování tratě aneb Všichni pořád jenom sedí <=Zpět na seznam=> 17. 10. 2011 Třetí kolej