Smyčka se uzavírá, Srpen 2011
Propojování tratě aneb Všichni pořád jenom sedí
<=
Zpět na seznam
=>
17. 10. 2011 Třetí kolej
Během 9.-10., 15. a 22. srpna byla hlavní trať prodloužena o dalších 140m, a konečně došlo i na napojení smyčky v Jižním lomu. Celou akci nám poněkud zpestřilo počasí, které bylo jinak průměrné: tedy buď 14°C a hustý déšť, a nebo jasno a 32°C ve stínu.
Album pro Vás připravil Martin Rada
Přepnout do režimu
velkých obrázků
Zaštěrkované těleso
Na obou koncích trati je vše připraveno ke stavbě
Stavba však probíhala jen z jedné strany, což kromě mnoha praktických důvodů značně eliminovalo nebezpečí vzniku nechtěné dvoukolejky:-)
Pokládka za současného trasování oblouku
15.8. nastalo období dešťů
Předvrtávání obzvláště slizkých pražců
Poprvé jsme byli nuceni přikročit k technologii přenosného zastřešení stavby
Pohled typický spíše pro Muráňskou planinu
Nicméně zima a déšť podstatně zvýšily naše pracovní tempo
Chvilkami nám ani přístřešek nestačil
Stavba konečně vystoupila z lesíku...
...což mělo za následek příchod tlakové výše.
Ze sluníčka a 120m dlouhém oblouku se nám už začínala točit hlava
Poněkud "modelářský" pohled
Nejzápadněji položené místo trati
Konec se blíží, oblouk se podařilo zdárně nasměrovat do stávající koleje
Malý Promontory Point, a v tomto případě jen jedna, řekněme Western Sv.Jan Railroad...
Poslední hřeb byl ze železa jako všechny ostatní (lépe nepočítat), no a následovat bude podbíjení.
Smyčka se uzavírá, Srpen 2011
Propojování tratě aneb Všichni pořád jenom sedí
<=
Zpět na seznam
=>
17. 10. 2011 Třetí kolej