17.-19. Června 2005 - Slovensko - ČHŽ, PLŽ, HLÚŽ 
11. Června 2005 <=Zpět na seznam=> 3. Července 2005


Album pro Vás připravil Ivo Novotný

Přepnout do režimu velkých obrázků



17.6 velmi brzy ráno po příjezdu na Čierny Balog. Nově zrekonstrovaná Rába.


Tatáž lokomotiva dopoledne na Chvatimechu s pravidelným vlakem.


Parní lokomotiva ČKD připravena pro objednanou jízdu. Právě manipuluje s vozy v Hronci.


Čerpání vody v Hronci.


Na odbočce Svatý Ján potkáváme Rábu s dalším pravidelným vlakem.


Svépomocí jsme si projeli zbytek tratě do Vydrovo-dolina.


M21.004 přijíždí do stanice Vydrovo-skanzen.


Závěrečný pohled na výtopny ve stanici Čierny Balog.


Rozloučení s ČHŽ, výtopna u pily ve Šťavničce dnes nepřipojená na síť ČHŽ. Není původní, byla postavena na přelomu 80. a 90. let minulého století pro muzeální účely.


Přejezd přes Nízké Tatry nás ubezpečuje, že kalamita v Tatrách loni na podzim nebyla žádná legrace a následky se odstraňují stále.


Bývalé garáže v Liptovském Hrádku předělané na depozitář železničních vozidel, před třemi roky odsud odešlo PLŽ


Ve skanzenu v Pribylině, BN30 se čtyřválcovým motorem.


Hala určená k opravám lokomotiv a vozů.


Odstavené vozy, v lese se jich skrývá alespoň dalších dvacet.


Muzeum v přírodě doslova.


Uvnitř výstavní haly. Vlevo mimo obraz stojí dvě parní lokomotivy, bohužel, žádná parní lokomotiva zde není provozní.


Při přejezdu na Kysucko-Oravskou lesní železnici jsme potkali toto - Františkova Huť


Výtopna na Tanečníku


Kdesi na trati při pěší pochůzce.


Ve výtopně stojící DH100


Druhá DH100 při jízdě.


Na mostu nedaleko výtopny.


Luxusní cyklodrezína, budiž nám dobrou inspirací narozdíl od našeho stroje, budiž mu vysoká pec lehká...


DH120 u výtopny na Vychylovce


Maďarská lokomotiva z roku 1909 čeká na pravidelnou turistickou jízdu.


Na konci provozní trati u první úvratě, dále je trať neprůjezdná kvůli sesuvům půdy.

 17.-19. Června 2005 - Slovensko - ČHŽ, PLŽ, HLÚŽ 
11. Června 2005 <=Zpět na seznam=> 3. Července 2005