29. a 30. července 2005 - Osoblaha 
28. července 2005, pevnost československého opevnění, Červený potok <=Zpět na seznam=> 5. srpna 2005 - muzeum parních lokomotiv, Rešica, Rumunsko


Album pro Vás připravil Ivo Novotný

Přepnout do režimu velkých obrázků



Peážní tratí jsme se přesunuli z Jeseníku do Třemešné ve slezku. Peážní znamená vedená po území jiného státu, zde polské nádraží Glucholazy.


Takhle nějak si představuju Osvětim...


V Třemešné stála již zatopená Rešica U46.002, která dle mých tehdejších informací měla být v té době v Osoblaze. Tak jsme se bohužel nesvezli, ale aspoň klasickou soupravou T47 + Balm/u jsme si trať projeli.


Nájezdová rampa na vagóny normalního rozchodu.


Souprava připravená k odjezdu.


Nejkratší výhybna v síti ČD. Horní Povelice.


Amalín ve večerním slunci.


Konečná, výtopna v Osoblaze.


Druhý den ráno byla již Rešica připravená, ale my museli dál... snad někdy jindy... Tolik tedy týdenní cestování s drahou a dráhou. Vřele doporučuji, síťová jízdenka na týden není až tak drahá (dospělá - 810 korun - symbolické to číslo motorového vlaku, kterým stejně většinou pojedete;))

 29. a 30. července 2005 - Osoblaha 
28. července 2005, pevnost československého opevnění, Červený potok <=Zpět na seznam=> 5. srpna 2005 - muzeum parních lokomotiv, Rešica, Rumunsko